16/6 vertrek naar Kirgizië met de motor: 12.000 km te gaan!

5 juni 2018 - Waasmunster, België

voor vertrek​​​

Zaterdag 16 juni vertrekken we naar Centraal Azië met de motor. Wie wil kan onze tocht volgen (korte verhalen en wat foto's) op deze blog.

Onderstaande landen staan op het menu:

Duitsland, Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Bulgarije, Turkije (Zwarte Zee kust), Georgië, Armenië, Azerbaijan- boot over de Kaspische zee- Kazachstan, Oezbekistan, Tajikistan, Kirgizië.

Bij aankomst in Bishkek/ Kirgizië eind september gaan onze motoren op de camion en vliegen wij terug.

Alle visums zijn eindelijk geregeld en de motoren worden momenteel nog in orde gezet... het aftellen kan beginnen 😊

1. Jan Coppieters:
    9 juni 2018
    Super! We kijken uit naar jullie verhalen. Alvast een goede reis ;-)
  2. Christine Haesebaert:
    10 juni 2018
    Geniaal ! Ik wens jullie een super wonderfull reis!
  3. Christine Aelterman:
    10 juni 2018
    Spannend! We volgen jullie zeker!
  4. Philippe&kathy:
    10 juni 2018
    ...Traveling - it leaves you speechless, then turns you into a storyteller.
    We kijken er naar uit, veel geluk!
  5. Van hecke:
    11 juni 2018
    Véél succes we volgen jullie zeker , de buurman en buurvrouw , Linda & Jean Paul ,
  6. Marc & Anja:
    11 juni 2018
    Spannend ......wij volgen !
  7. Lesley:
    11 juni 2018
    Ziet er een toffe reis uit. Deze ga ik volgen om nadien isschien zelf eens te doen😉
  8. Valérie Colon:
    11 juni 2018
    Super, zeg!!! Kijk er naar uit om het mee te volgen. Geniet er met volle teugen van! En ik neem daarna zeker eens contact op ;-).
  9. Wesley Francois:
    11 juni 2018
    Ik ben er zeker van dat dit weer eens een top avontuur zal worden voor jullie beiden. Geniet van elke dag en ik volg jullie vooruitgang hier wel.
  10. Micheline:
    12 juni 2018
    Waaaw Michel en Katrien, elk jaar ben ik benieuwd naar jullie volgende vakantie maar dit jaar is het wel superavontuurlijk! Ik wens jullie veel zon en fijne ritten toe met jullie motor die jullie ongetwijfeld naar onvergetelijke plaatsen en verrassende ontmoetingen zal brengen!! I will follow you!!!
  11. Kathleen:
    13 juni 2018
    Super!! We volgen graag jullie dolle avonturen x
  12. Véronique vermeulen:
    18 juni 2018
    wouaw!!! Super!!! Ik wens jullie een heerlijke avontuur... 😉🗺🌎⛰🏕⛺
  13. Mo:
    19 juni 2018
    Wij wensen jullie allerbeste plezier! Wij kijken ook ernaar uit!
    Mo & Co